Én kommentar til “Ra Sanglag tok med seg sine sangstemmer og brakte smilene fram der de marsjerte fram……

  1. Borgertoget 17. mai
    Dette var moro! Fantastisk omtale i Gjengangeren og fra Hans Arne
    Deilig å være korsanger!!

Legg igjen en kommentar